Pravila isporuke
- Uvod
1.1 U ovim pravilima navodimo pojedinosti o načinima isporuke, razdobljima i troškovima
koji se odnose na narudžbe za naše proizvode napravljene putem naše web stranice.
1.2 Ova politika ne stvara pravno provediva prava i obveze; radije,
ovdje je naznačena naša uobičajena praksa u vezi s isporukom proizvoda
u članu broj XNUMX. - Poštarina
2.1 Nudimo besplatna standardna ili ekspresna dostava za sve
adrese Europske unije, po svim narudžbama.
BESPLATNA DOSTAVA:
Austrija
Belgija
Bugarska
Hrvatska
Češka Republika
Danska
Estonija
Finska
Francuske
Njemačka
Grčka
Mađarska
Irska
Italy
Letonija
Litva
Luksemburg
Nizozemska
Poljska
Portugal
Rumunija
Slovačka
Slovenija
Španjolska
Švedska
2.2 Naplaćujemo 130€ za dostavu na sve adrese u Ujedinjenom Kraljevstvu.
POŠTARINA:
Ujedinjeno Kraljevstvo - Geografska ograničenja
3.1 Obično ćemo moći isporučiti u sljedeće zemlje i teritorije:
Austrija, Belgija, Bugarska, Hrvatska, Češka, Danska, Estonija, Finska,
Francuska, Njemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg,
Nizozemska, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska i Švedska
3.2 Ponekad nismo u mogućnosti isporučiti u otočne zemlje, kao što je Cipar,
Kanarski otoci, Azorski otoci, Malta.
3.3 S vremena na vrijeme možemo pristati na isporuku proizvoda u druge zemlje i
teritorija. - Načini i rokovi isporuke
4.1 Metode koje koristimo za isporuku naših proizvoda i rokovi unutar njih
koja se isporuka obično obavlja, su kako slijedi:
(B) ako je vaša adresa za dostavu na Europske unije kopno, bit ćete
mogućnost odabira ili samo korištenja našeg unaprijed odabranog načina dostave i
tipično razdoblje za isporuku proizvoda ovom metodom je 3-11 rad
dana, osim ako nije drugačije navedeno;
(C) ako je vaša adresa za dostavu na izvan Europske unije kopno,
moći ćete odabrati ili samo koristiti naš unaprijed odabran način dostave,
a tipično razdoblje isporuke proizvoda ovom metodom je 5-15
radnih dana, osim ako nije drugačije navedeno;
4.2 Ako naručite do 1:XNUMX GMT/BST radnim danom, u ovo vrijeme
razdoblja teče od završetka rada tog dana; ako naručite
poslije 1:XNUMX GMT/BST radnim danom ili neradnim danom, u ovo vrijeme
rokovi teče od završetka rada sljedećeg sljedećeg radnog dana.
4.3 Rokovi isporuke navedeni u ovom odjeljku 4 su samo indikativni i dok
uložit ćemo sve napore kako bismo osigurali da svoju isporuku primite u redu
vrijeme, ne jamčimo dostavu prije isteka navedenog roka.
4.4 Možemo provesti provjere prijevare prije slanja proizvoda i
ove provjere mogu odgoditi vašu isporuku. Ako je vjerojatno da će dostava kasniti kao
o rezultatu provjere prijevare, obavijestit ćemo vas. - Troškovi dostave
5.1 Troškovi dostave uključeni su u svaku cijenu na našoj web stranici zbog naše besplatne
Politika dostave. Besplatna dostava vrijedi za sve narudžbe, bez obzira na cijenu,
bez mogućnosti dodatnih ili neočekivanih troškova koji opterećuju kupca.
5.2 Naši troškovi dostave su sljedeći:
(A) u odnosu na standardni način dostave, troškovi dostave će biti 00,00€;
(B) za ekspresnu dostavu, troškovi dostave iznose 00,00€. - Praćenje isporuke
6.1 Praćenje isporuke je dostupno za sve narudžbe za naše proizvode.
6.2 Da biste pratili svoju isporuku, unesite broj svoje narudžbe (koji je naveden u vašem
e-poruka potvrde narudžbe) na web-stranicu našeg pružatelja usluge dostave ovdje:
https://www.17track.net/. - Potvrda i potpis
7.1 Sve isporuke moraju se primiti osobno na adresu za dostavu, a
potrebno je dati potpis.
7.2 Naš pružatelj usluge dostave obavijestit će vas prije pokušaja dostave
isporuka koja zahtijeva potpis. - Dodatne isporuke
8.1 Ako prvi pokušaj dostave bude neuspješan, naš će pružatelj usluge dostave
napravite još barem 1 pokušaj isporuke proizvoda iz vaše narudžbe. - Kolekcija
9.1 Ako vaši proizvodi ostanu neisporučeni unatoč našem pružatelju usluga dostave
davatelj usluga dostave još barem jedan pokušaj da ih dostavi
ostavit će karticu na vašoj adresi, s uputama kako možete preuzeti
svoje proizvode, uključujući vremensko ograničenje za preuzimanje. - Problemi s isporukom
10.1 Ako imate bilo kakvih problema s dostavom, kontaktirajte nas putem
kontakt podatke koje objavljujemo na našoj web stranici ili vas na drugi način obavještavamo.
10.2 Ako naš pružatelj usluge dostave ne može isporučiti vaše proizvode i slično
kvar je vaša greška i ne preuzimate svoje proizvode iz naše dostave
davatelja usluga u relevantnom vremenskom roku, možemo se dogovoriti dogovoriti za
ponovna isporuka proizvoda; međutim, zadržavamo pravo naplatiti vam
stvarne troškove ponovne isporuke (čak i kada je početna isporuka bila besplatna
naplatiti).
10.3 Indikativni popis situacija u kojima će za neisporuku biti vaša krivnja
je dolje navedeno:
(A) dali ste pogrešnu ili nedostajuću adresu/telefonski broj za dostavu;
(B) postoji greška u adresi za dostavu koja je navedena;
(C) adresa za dostavu nije razumno dostupna;
(D) adresi za dostavu nije moguće sigurno pristupiti;
(E) ako nije potrebna osobna potvrda, ne postoji jednostavan i siguran način
ostavljanja proizvoda na adresi za dostavu i nema
osoba na raspolaganju za prihvaćanje isporuke; ili
(F) ako je potrebna osobna potvrda, nema raspoložive osobe
adresu za dostavu za prihvaćanje isporuke i davanje potpisa.